נתניהו: "לא נחכה לעלייה נוספת, נקבל החלטות תקיפות"

אבי רבינא No Comments on נתניהו: "לא נחכה לעלייה נוספת, נקבל החלטות תקיפות"

ראש הממשלה התריע בסיעת הליכוד השבועית, כי למרות הצלחה בהקדמת ייבוא החיסונים לישראל, "דווקא בשעה שרואים את הסוף, אנשים עלולים לחלות ולמות כשאפשר למנוע את זה"

חיסון מודרנה צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בישיבת סיעת הליכוד והצהיר כי "החיסונים בדרך". עם זאת קרא ראה"מ לאזרחי ישראל למרות ההצלחה עם הקדמת ייבוא החיסונים לישראל שלא להיכנס לשאננות, "עד שהחיסונים יגיעו אנחנו צריכים להקפיד על הכללים ולהקפיד על ההחלטות הנכונות. אנחנו רואים את האור בקצה המנהרה".

נתניהו הזהיר כי "כשרואים את סוף המלחמה, אם לא נפעל נכון, דווקא בשעה שרואים את הסוף, אנשים עלולים לחלות ולמות כשאפשר למנוע את זה. הדרך היחידה למנוע את זה היא למנוע ככל הניתן התקהלויות ומגעים מיותרים".

על רקע הדרישה להמשיך ולפתוח את הקניונים ומרכזי המסחר הגדולים, הבהיר נתניהו כי "התחלואה בעלייה ואנחנו לא רוצים לחכות לעוד עלייה שיהיה קשה לעצור. לכן אנחנו רוצים לכנס היום את קבינט הקורונה ולקבל החלטות נכונות, תקיפות, לא פופוליסטיות, שמגבילים את ההגבלות גם בהיקף ובתקופת הזמן".

בסוף דבריו הבהיר נתניהו כי על רקע ההצלחות הקודמות גם עכשיו, "זה מחייב אחריות וגילינו את זה בגל הראשון והצלחנו גם בגל השני, כשהורדנו את התחלואה והתמותה לתחתית של מדינות אירופה. זה מחייב אותנו גם עכשיו בגל השלישי ואני מקווה שהשותפים שלנו יעשו את אותו הדבר".



0 תגובות